Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

GLOBAL ENTREPRENEURSHIP WEEK czyli Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to globalna inicjatywa (organizowana w 78 państwach, również w Polsce), której celem jest zachęcanie do aktywności życiowej, stawiania sobie ambitnych celów i podejmowania własnej działalności gospodarczej.

Jego celemjest stworzenie środowiska społecznego, które aktywnie wspiera przedsiębiorcze postawy i które pozwala zakwitnąć kreatywnym inicjatywom młodych ludzi.
W ciągu jednego tygodnia, we wszystkich krajach biorących udział w projekcie, mają miejsce różnego rodzaju wydarzenia – od konferencji naukowych począwszy, poprzez debaty, spotkania ze znanymi osobami, konkursy, na koncertach kończąc. Wszystkim tym działaniom przyświeca idea propagowania przedsiębiorczości oraz edukowania w tym zakresie.
Do najciekawszych wydarzeń w Lublinie z pewnością można zaliczyć takie projekty jak Speednetworking, Marsz Przedsiębiorców, Salon Biznesu, MPK tour, Spotkanie kobiet przedsiębiorczych, Ciuchcia biznesowa i wiele innych.
Według nieoficjalnych danych liczba partnerów i podjętych przez nich przedsięwzięć lokuje Polskę na drugim miejscu wśród 78 państw organizujących pierwszą edycję Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.Zarówno organizatorzy , jak i zainteresowani uczestnictwem pragną, aby Tydzień Przedsiębiorczości w 2009 roku odniósł jeszcze większy sukces. Tematyka też będzie szersza, skrupulatnie dobrana, uzupełniona. II edycja ŚTP ma na celu ukazanie nowego oblicza przedsiębiorczości.
 
Warto wziąć udział w tej inicjatywie, by przekonać się, że przedsiębiorczość nie jest pojęciem abstrakcyjnym, czymś odległym i nieosiągalnym. Wystarczy wziąć sprawy w swoje ręce i po prostu zacząć działać! Pierwszym krokiem ku temu może być właśnie udział
w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości, który rozpocznie się uroczystą inauguracja w poniedziałek 16 listopada 2009r.
 
 
Zapraszamy w imieniu FM i Komitetu Organizacyjnego na to wielkie wydarzenie!!!