Już 14 marca tego roku w samym sercu kampusu Szkoły Głównej Handlowej – Auli Spadochronowej – rozpocznie się szósta edycja Targów Firm FMCG.
FMCG, czyli Fast Moving Consumer Goods, to sektor gospodarki obejmujący tzw. towary szybko zbywalne, bądź też towary pierwszej potrzeby. Nazwa ta określa produkty spożywcze, wyroby tytoniowe oraz alkoholowe, kosmetyki, artykuły higieniczne i środki chemiczne na użytek gospodarstw domowych czy leki sprzedawane bez recepty.
Rynek dóbr szybkozbywalnych jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki – wartość rynku szacuje się na ponad 250 miliardów złotych. Przedsiębiorcy nieustannie poszukują dynamicznych, pewnych siebie, potrafiących pracować pod presją czasu, kreatywnych pracowników, mających niestandardowe podejście do kwestii marketingowych oraz posiadających wybitne wyczucie gustów oraz przywiązań konsumentów. FMCG to branża, w której przede wszystkim liczy się czas oraz pomysł na przyciągnięcie klienta do swojego produktu. Konieczne jest prowadzenie zintensyfikowanych badań rynku, wdrażanie coraz to nowych strategii marketingowych czy wprowadzanie nowatorskich, ekskluzywnych produktów. Każdy, kto marzy o karierze przedstawiciela handlowego, specjalisty do spraw marketingu czy zakupów czy też logistyka powinien rozważyć pracę w branży FMCG.
Targi Firm FMCG mają za zadanie utworzenie platformy komunikacyjnej pomiędzy potentatami branży a najzdolniejszymi studentami kierunków ekonomicznych. Przedstawiamy sektor FMCG jako atrakcyjny kierunek rozwoju, ukazując jego możliwości i dynamikę. 14 marca w Auli Spadochronowej Szkoły Głównej Handlowej zostanie wystawiona wioska targowa, na której to liderzy branży będą przedstawiali szerokie spektrum ofert pracy oraz programów menedżerskich. Wieczorem tego dnia odbędzie się Round Tables – prestiżowy bankiet, będący znakomitą okazją dla firm z rynku FMCG do bezpośredniego nawiązania kontaktu z wybranymi, wyróżniającymi się uczestnikami projektu. 15 oraz 16 marca zaś odbędą się warsztaty dla słuchaczy, którzy zostali wyselekcjonowani podczas weryfikacji CV. W tych dniach odbędzie się również Assessment Center, na którym to uczestnicy będą mogli sprawdzić się podczas symulowanych rozmów kwalifikacyjnych, przeprowadzanych przez specjalistów.
Tegorocznymi partnerami Targów Firm FMCG są firmy: Eurocash, Grupa Żywiec, Danone, Procter & Gamble, Kompania Piwowarska, Wyborowa Pernod Ricard, Nestle, Colgate oraz Nielsen. W celu lepszego zapoznania się z ideą targów, harmonogramem bądź w przypadku jakichkolwiek pytań, zapraszamy na fanpage Targi Firm FMCG na facebooku, gdzie regularnie publikujemy ciekawostki na temat rynku FMCG oraz informujemy o bieżących wydarzeniach czy konkursach.