Gadu-Gadu, Merlin.pl, Allegro.pl, Wirtualna Polska, Onet. pl, Money.pl – te nazwy weszły już do naszego kodu kulturowego, a reprezentowane przez nie marki codziennie towarzyszą nam w pracy i w czasie wolnym. Jak powstawały?
Skąd pomysł? Kto je stworzył? Z jakimi trudnościami stykali się krajowi pionierzy Internetu? Kim są
ewangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze?
Ta książka jest zbiorem piętnastu wywiadów przeprowadzonych ze świadkami powstawania i rozkwitu nowych mediów w naszym kraju. W książce znajdziemy m.in. rozmowę
z Arkadiuszem Osiakiem – ojcem portalu Money.pl, poznamy Arjana Bakkera, który założył Allegro.pl czy Łukasza Wejcherta, prezesa Onet.pl, a także Piotrka Ejdysa, współtwórcę Gemius SA (badania rodzimego rynku internetowego).
Pozycja obowiązkowa dla wszystkich.