Ponad 40 000 studentów i absolwentów wzięło udział w VI edycji Absolvent Talent Days, największych targów pracy i praktyk w Polsce. Rosnąca popularność wydarzenia pokazuje, że coraz więcej młodych ludzi ceni bezpośredni kontakt z potencjalnym pracodawcą. Nie bez przyczyny! Już ponad 10 000 osób znalazło pracę dzięki Absolvent Talent Days.
Organizacja na europejskim poziomie, prestiżowe lokalizacje, merytoryczny program i wszechstronne podejście do rekrutacji przyciągają na Absolvent Talent Days najlepszych pracodawców. Każdy uczestnik wiosennej edycji wydarzenia miał okazję do nawiązania relacji zawodowych w strefie pracodawcy i szlifowania umiejętności interpersonalnych przydatnych podczas rekrutacji w strefie szkoleniowej.
Praca czekała na człowieka!
90% uczestników VI edycji Absolvent Talent Days zadeklarowało, że przyszło na targi, aby poznać aktualną ofertę praktyk i pracy, a 66% aby bezpośrednio porozmawiać z przyszłym pracodawcą. Czy im się udało? Opinie studentów i absolwentów mówią same za siebie. Aż 70% pytanych osób oceniło kontakt z przedstawicielami firm jako doskonały lub bardzo dobry, a 55% wyraziło opinię, że oferta była bardzo dobrze lub dobrze dopasowana do ich potrzeb. Uczestnicy VI edycji Absolvent Talent Days mogli wybierać spośród 4000 propozycji współpracy od 550 top pracodawców z 45 różnych branż.
Znani i lubiani inspirowali w strefie szkoleń
W strefie szkoleniowej przeprowadzonych zostało aż 100 otwartych debat i certyfikowanych szkoleń career building, skupionych wokół tematyki rekrutacji i umiejętności miękkich. Gwiazdami VI edycji Absolvent Talent Days byli Łukasz Jakóbiak, obecnie najbardziej pożądany prowadzący w Polsce oraz Włodek Markowicz z vloga Lekko Stronniczy. W debatach uczestniczyła także Saszan, Tomasz Działowy – znany z YouTuba jako Gimper, Andrzej Tucholski i Bartosz Adamski z Masterchefa.
Nie przegap!
VII edycja prestiżowych targów pracy i praktyk Absolvent Talent Days odbędzie się już jesienią. Szukasz pracy, praktyk lub stażu? Szczegóły już wkrótce na www.talentdays.pl.
Partnerzy Merytoryczni: Adecco, EY, Nestle, ABSL
Partner Technologiczny: Deloitte
Partnerzy Wspierający: British American Tobacco, BZ WBK, Eko Okna, Expo Łódź, Hala Stulecia, Kaufland, Motorola Solutions, Peek&Cloppenburg, PwC, Shell, Uniwersytet Rzeszowski
Patroni Medialni: Grupa Onet, Radio ESKA, Eurostudent., Rzeczpospolita, Życie Regionów, studia.net
Organizator Absolvent Talent Days: portal www.absolvent.pl