Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Pepsi rusza na MAXa!

Pepsi rusza z nową kampanią. Koncern wprowadza na polski rynek nowe opakowania dla Pepsi MAX. Już od stycznia w największych kanałach telewizji prywatnych TVN i Polsat oraz muzycznych MTV i VIVA oglądać można nowy spot z jedną z najpopularniejszych gwiazd amerykańskich Evą Longorią. 5 lutego wystartował również serwis internetowy www.maxyourlife.pl z cyklem promocji, w których wygrać można nagrody pieniężne.

MAXymalna zmiana
Nowe opakowania puszek i butelek Pepsi MAX są symbolem różnorodności, jaką niesie ze sobą pokolenie MAX. Wzory odzwierciedlają możliwości, które stoją przed każdym, kto chce wcisnąć gaz do dechy, złapać byka za rogi, zagrać „va banque”, lub po prostu przeżyć coś wyjątkowego. Trendy, style, pasje – to esencja nowego designu etykiet MAXa.
 
Rozszyfruj wzory!

Tattoo
Body Art to sztuka zdobienia ciała tatuażami. Swoje początki miała w obrzędach rytualnych i inicjacyjnych na młodych wojownikach. Tattoo przybierał różne formy
i techniki. Kiedyś kojarzony z „twardzielem na Harley’u” teraz jest przede wszystkim symbolem bezkompromisowości, stanowczości i odwagi w wyrażaniu siebie. Dzięki swojej ogromnej popularności stał się ozdobą ponadkulturową. W wyniku coraz większej różnorodności, Body Art jest traktowany jako wybitnie indywidualna forma sztuki wspóczesnej.
Pimp my ride
„Pimp my Ride” to więcej niż „wypasiona bryka” z dobrym sprzętem i alu-felgami.
Tuning samochodowy to wyjątkowy sposób na personalizację auta, dzięki czemu samochód przestaje być produktem seryjnym, a staje się odzwierciedleniem osobowości kierowcy. Teraz dzięki technologii, stylizacji i indywidualnemu designowi może być wyjątkowy tak, jak jego właściciel.

 

Flames
Pamiętasz jeszcze amerykańskie „krążowniki szos” z wymalowanymi na masce płomieniami? Te rozgrzane bryki z ryczącymi silnikami, rozpędzone do granic możliwości, w oka mgnieniu pokonujące kolejne kilometry trasy? Ogień, szybkość, emocje. W oddali majacząca linia mety. Płomienie to adrenalina przy wchodzeniu w kolejny zakręt, to ryk silnika pracującego na MAXymalnych obrotach. Ruszamy!

Bling
„Bling-bling” to w raperskim slangu drogocenna biżuteria podkreślające status „celebrity” i wystawny styl życia gwiazd. Bling to blask jupiterów odbijający się w setkach kamieni szlachetnych, zdobiących wisior artysty. Diamenty i złoto to najlepsi przyjaciele muzyków z pierwszych stron gazet. Połamane rytmy, zawrotne tempo i przenikanie kultur – Reaggaton, Hip-hop, RnB – to style Bling.

Gwiazda MAXa
Eva Longoria twarz nowej kampanii Pepsi MAX, jest ucieleśnieniem motta
„Żyj na MAXa”. Gwiazda serialu „Gotowe na wszystko” jest jedną z najpiękniejszych
i najbardziej przebojowych kobiet na świecie. Eva twierdzi, że każdą chwilę życia stara się przeżyć jak najbardziej intensywnie. Dzięki pewności siebie i talentowi aktorskiemu wstrząsnęła Hollywood, jako jedna z „Gotowych na wszystko”. Już od stycznia, możemy ją oglądać w nowym spocie Pepsi.
 
Bezcukrowy MAX
Pepsi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów XXI wieku. Pamiętajmy,
że oprócz unikatowej receptury, rewelacyjnego smaku jest również „fit”.
Pepsi MAX nie zawiera cukru. Znakomita dla tych, którzy, dbają o swoje ciało, dobrą kondycje i samopoczucie. Doskonała dla zwycięzców schodzących z boiska, świetna na suche gardło w długiej trasie i jako wyrazisty dodatek do delikatnego drinka.