Eurostudent

Portal dla studentów - kariera, praktyki, staże, praca, studia, rozrywka, konkursy. Magazyn Eurostudent

Konferencja Brand Power

Organizatorzy zapraszają na II edycję projektu Brand Power organizowanego przez Studenckie Naukowe Koło Marketingu działające przy SGH w Warszawie.

Tegoroczna konferencja poświęcona będzie wielostronnemu spojrzeniu na kwestię sukcesu marki.

Pierwsza część spotkania dotyczyć będzie pozycjonowania marki. Poruszane będą następujące problemy:
– pozycjonowanie, jako czynnik warunkujący sukces marki;
– błędy, jakich należy unikać dokonując pozycjonowania;
– proces pozycjonowania w nowoczesnych firmach.

Druga część będzie okazją do zapoznania się z metodologią BAV stosowaną przez firmę Young & Rubicam, jako model i narzędzie pozwalające zmierzyć siłę marki. Tematem tej części będzie:
– mierzenie wartości marki
– zarządzanie wizerunkiem marki
– ranking polskich marek zbudowany z zastosowaniem metodologii BAV

Trzecia część konferencji poświęcona będzie finansowym aspektom wartości marki. Tematem będą następujące kwestie:
– metody wyceny marek
– czynniki wpływające na wartość marki
– „Ranking najcenniejszych polskich marek 2007” opublikowany przez „Rzeczpospolitą”

Konferencja odbędzie się 16 kwietnia, w godzinach 11:40-15,
w SGH w Warszawie, Al. Niepodległości 162, Aula „A”

Szczegółowy plan konferencji:
11:40- 12:25 – Pozycjonowanie marki jako źródło sukcesu na rynku
12:25 – 13:10 – Metodologia BAV firmy Young & Rubicam
13:30- 15:00 – Finansowe aspekty wartości Mark

WSTĘP BEZPŁATNY!
Nie wymagamy wcześniejszych zapisów.

Szczegółowe informacje: j.owczarczyk@wp.pl