Czy startem kariery w finansach może być „słuchawka”?
Oczywiście, że tak! Codzienna obsługa zleceń od klientów Alior Banku czy realizacja kampanii sprzedażowych daje możliwość poznania procesów i operacji bankowych. Dodatkowo rozwija umiejętności interpersonalne: łatwość w nawiązywaniu kontaktu, umiejętność uważnego słuchania i negocjowania.
Czy muszę być absolwentem studiów ekonomicznych, aby pracować w banku?
Nie, pracę w Contact Center możesz podjąć od pierwszego roku każdego kierunku studiów. Alior Bank tworzą specjaliści o różnorodnych kwalifikacjach zawodowych, więc kiedy zostaniesz absolwentem studiów wyższych określonej specjalności, możesz ubiegać się o interesujące Cię stanowisko poprzez rekrutację wewnętrzną.
Czy pracę w banku da się pogodzić ze studiami?
Tak, jest to możliwe dzięki elastycznym godzinom pracy. Jeśli zdecydujesz się na pracę w Contact Center Alior Banku, masz też jasno określoną ścieżkę rozwoju – wielu naszych specjalistów swoje pierwsze kroki stawiało w telefonicznej obsłudze klientów w trakcie studiów.
Monika Szczurek
Specjalista ds. Rekrutacji
Alior Bank